روزنامه آمریکایی: با حمله هسته‌ ای، ایران را به زانو درآورید
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 428
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 6
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 348
:: بازدید ماه : 465
:: بازدید سال : 2083
:: بازدید کلی : 61362
نویسنده : hadi mahmoodnejad
شنبه 18 بهمن 1393

روزنامه آمریکایی: با حمله هسته‌ ای، ایران را به زانو درآورید

یک روزنامه آمریکایی روز جمعه در مقاله‌‌ای خواستار حمله هسته‌ای به تأسیسات هسته‌ای ایران شد و دیدگاه‌هایی را که جان انسان‌‌ها را با هم برابر می‌دانند رد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از فارس، یک روزنامه محلی آمریکا در مقاله‌ای امروز (جمعه) با این ادعا که ایران تنها چند ماه با رسیدن به بمب اتمی فاصله دارد، نابودی تأسیسات غنی‌ سازی اورانیوم ایران را با حملات اتمی،خواستار شد.

روزنامه «اینتلیجنسر»، چاپ پنسیلوانیا با انتقاد از دیدگاه‌هایی که فرهنگ‌ها و جان انسان‌ها را برابر می‌دانند، خواستار حمله اتمی به تأسیسات هسته‌ای ایران بدون توجه به پیامدهای آن شد.

پیتر لاشانس، نویسنده این مقاله، با این ادعا که ایران تنها چند ماه با رسیدن به بمب فاصله دارد، بی‌ میلی تهران برای رسیدن به توافق هسته‌‌ای را قابل توجیه دانسته و نوشت: «به طرز دردناکی آشکار است که طرف ما علاقه بیشتری به رسیدن به توافقی از هر نوع و گونه با ایران دارد.»

نگارنده به این سوال که «آمریکایی‌ها باید در برابر طبقه حاکم ایران که حاضر به توافق هسته‌ای با ایران نیستند چه بکند؟» این طور پاسخ می‌دهد: «من می‌گویم سرسخت شوید، واقعاً سرسخت؛ قبل از این که ایران ساخت بمب هسته‌ ای را تکمیل کند.»

نگارنده با رد راهکارهایی مانند حمله سایبری به تأسیسات غنی‌سازی اورانیوم ایران و یا استفاده از نیروهای ویژه برای نابودی تأسیسات هسته‌ای این کشور خواستار استفاده از سلاح‌های تاکتیکی هسته‌ای برای نابودی کامل این برنامه شده است.

لاشانس می‌نویسد: «می‌توانیم از نیروهای عملیات ویژه استفاده کنیم اما تأسیسات ایران در اعماق زمین هستند و به خوبی از آنها محافظت می‌شود. سلاح‌های هسته‌ای آمریکا بدون گرفتن جان مردم آمریکا و با اثرات انتشار محدود این کار را می کنند.»

در ادامه این مقاله آمده است: «وقتی این کار را انجام دادیم، دوباره سر میز مذاکره‌ای که دولت ایران به شدت خواستار توافق است می‌آییم. هنوز توافق نمی‌کنند؟ یک یا دو تأسیسات دیگر را به بخار تبدیل کنید. ایران برای تغییر اوضاع به زانو در می‌آید.»

نویسنده به انتقاد از ترویج دیدگاه‌های «نسبیت‌ گرایی اخلاقی» در محیط‌ های آموزشی آمریکا پرداخته و می‌نویسد این موضوع سبب شده است، عموم مردم آمریکا بر خلاف دوران حملات اتمی هیروشیما و ناکازاکی بیشتر از خودشان، نگران جان بقیه باشند.

لاشانس می‌نویسد: «نسبیت‌ گرایی اخلاقی که در دانشگاه‌ها و محافل سیاسی ما ترویج می‌شود به آمریکایی این دیدگاه را داده است که تمام فرهنگ‌ها برابرند. قبل از نسبیت‌‌ گرایی اخلاقی عموم آمریکایی‌ها درباره زندگی سربازهای آمریکایی نگرانی بیشتری نسبت به دشمنان ما داشتند. به همین دلیل بود که اکثر آمریکایی‌ها کشتار وحشتناک غیرنظامیان در هیروشیما و ناکازاکی ژاپن را پذیرفتند. (اکنون) مردم آمریکا تحملشان برای جنگ واقعی که در جریان آن تلفات غیرنظامی زیادی وجود داشت را از دست داده‌اند.»

وی با انتقاد از این وضعیت می‌نویسد، بر خلاف گذشته اکنون برای آمریکایی‌ها دشوار است تا حتی یک عملیات تخریب یک روزه اما همه جانبه علیه «تأسیسات هسته‌ ای یک کشور تروریست اسلامی» را تحمل کنند.

لاشانس می‌نویسد، مردم آمریکا حتی اگر میزان تلفات حمله هسته‌ای آمریکا به ایران کم باشد و میزان انتشار مواد هسته‌ای کم هم باشد، تحمل اندکی برای آن دارند.

این روزنامه و نویسنده آن در حالی این ادعاها را در آستانه مذاکرات ایران و گروه 5 + 1 ودر حالی مطرح می کنند که  مهلت توافق جامع هسته ای در حال پایان است و افکار عمومی جهان متوجه شده اند که فشارهای کنگره و دولتمردان آمریکایی با اذعان آنها به این که ایران با ید شرایط  آنها را بپذیرد در غیر این صورت همه گزینه ها علیه ایران روی میز است، در حال افزایش است.

همچنین آمریکا برخلاف توافقنامه  مقدماتی هسته ای در ژنو که باید تحریم ها  تا پایان مذاکرات متوقف می شد، همچنان  تحریم هعا علیه ایران را افزایش داده است .




:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ پایگاه بسیج شهدای باروق و آدرس paygahshohada.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.