منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 428
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 36
:: بازدید هفته : 374
:: بازدید ماه : 491
:: بازدید سال : 2109
:: بازدید کلی : 61388
نویسنده : hadi mahmoodnejad
دو شنبه 24 شهريور 1393

رهبر معظم انقلاب از بیمارستان مرخص شدند/ سخنان مهم رهبر پس از مرخص شدن

رهبر انقلاب پس از گذراندن دوره درمان و کسب سلامتی کامل، صبح امروز از بیمارستان مرخص شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر رهبر انقلاب اسلامی صبح روز دوشنبه (۱۷ شهریورماه ۱۳۹۳) در یکی از بیمارستان‌های دولتی، تحت عمل جراحی پروستات قرار گرفتند که بحمدالله این عمل با موفقیت به پایان رسید و صبح امروز پس از تکمیل دوره درمان از بیمارستان مرخص شدند.

رهبر انقلاب در هنگام ترخیص، در مصاحبه‌ای، از اظهار لطف و محبت آحاد ملت عزیز ایران و همچنین شخصیتها و مسئولان محترم و نیز از از زحمات کادر پزشکی و درمانی بیمارستان، صمیمانه تشکر و قدردانی کردند.
 

مصاحبه رهبری پس از مرخص شدن از بیمارستان

رهبر انقلاب اسلامی قبل از ترک بیمارستان، در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر، ضمن ابراز رضایت از عمل جراحی و دوره درمانی پس از آن گفتند: اکنون با سلامت کامل جسمی و نشاط روحی در حال بازگشت به منزل هستم اما از حجم عظیم محبت‌ها و ملاطفت‌هایی که در این چند روز نسبت به این حقیر انجام شد، احساس شرمندگی و سنگینی بر دوش خود می‌کنم.
ایشان با اظهار قدردانی و تشکر فراوان از محبت‌های فراوان قشرهای مختلف مردم، مراجع و علمای محترم، شخصیت‌ها، مدیران برجسته کشور، سیاسیون، هنرمندان و ورزشکاران افزودند: علاوه بر اظهار محبت مردم کشورمان، ملت‌های دیگر نیز اظهار لطف فراوانی کردند که بار دیگر نشان دهنده‌ تاکید همیشگی بنده مبنی بر اینکه ملت ایران، در میان ملت‌های دیگر دارای عمق راهبردی است.
رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: هیچ نظام و کشوری را سراغ نداریم که خارج از مرزهای خود دارای چنین ریشه‌ها و پیوندهای عاطفی، اعتقادی و ایمانی با ملت‌های دیگر باشد.
حضرت آیت الله خامنه‌ای همچنین با تشکر فراوان از کادر پزشکی و درمانی و پرستاران بیمارستان محل بستری خود، خاطرنشان کردند: انسان هنگامی که علم و دانش بالا و توانایی‌ها و تبحر پزشکان و کادر درمانی و پرستاران کشور را مشاهده می‌کند، به وجود چنین ثروت عظیم انسانی در بخش سلامت و بهداشت که یکی از اساسی‌ترین و حیاتی‌ترین بخش‌های زندگی مردم و جامعه است، به خود می‌بالد و افتخار می‌کند.
ایشان در بخش دیگری از این مصاحبه، نکته دیگری را نیز مطرح کردند و گفتند: من در این چند روزی که در بیمارستان بستری بودم، یک تفریح داشتم که عبارت بود از شنیدن صحبت‌های مقامات آمریکایی در زمینه‌ی مبارزه! با داعش، که واقعاً مایه‌ی تفریح بود.
رهبر انقلاب اسلامی، اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص مبارزه با داعش را پوچ، توخالی و جهت‌دار خواندند و با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه و سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا که صراحتاً اعلام کردند از ایران برای مبارزه با داعش دعوت نخواهند کرد، افزودند: اینکه آمریکا از ایران برای حضور در یک کار خلاف و غلط دسته جمعی مایوس می‌شود، مایه‌ی افتخار ما است و افتخاری بالاتر از این، برای خود نمی‌دانیم.
حضرت آیت الله خامنه‌ای، سپس به منظور نشان دادن دروغ‌گویی آمریکایی‌ها برای مبارزه با داعش، جزئیاتی را از پشت پرده این ماجرا بیان کردند
ایشان گفتند: در همان روزهای سخت حمله داعش به عراق، سفیر آمریکا در عراق طی درخواستی از سفیر ما در عراق می‌خواهد که ایران و آمریکا جلسه‌ای برای مذاکره و هماهنگی در خصوص داعش داشته باشند.
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: سفیر ما در عراق، این موضوع را به داخل کشور منعکس کرد که برخی مسئولان هم با این جلسه مخالفتی نداشتند اما من مخالفت کردم و گفتم، در این قضیه ما با آمریکایی‌ها همراهی نمی‌کنیم زیرا آنها نیت و دست آلوده‌ای دارند و چگونه امکان دارد که در چنین شرایطی ما با آمریکایی‌ها همکاری کنیم.
حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به سخنان چند روز پیش وزیر امور خارجه آمریکا و اعلام این موضوع که ما از ایران برای ائتلاف بر ضد داعش دعوت نمی‌کنیم، خاطرنشان کردند: همین وزیر امور خارجه آمریکا، شخصاً به آقای دکتر ظریف درخواست داده بود که بیایید در قضیه داعش با ما همکاری کنید اما دکتر ظریف درخواست او را رد کرده بود.
ایشان افزودند: حتی معاون وزیر امور خارجه آمریکا هم که یک زن است و همه او را می‌شناسند، در مذاکرات با آقای عراقچی، بار دیگر این درخواست را تکرار کرد اما آقای عراقچی نیز درخواست وی را رد کرد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به مخالفت صریح جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با آمریکا در خصوص مبارزه با داعش، گفتند: اکنون آنها به دروغ می‌گویند که ما ایران را در ائتلاف شرکت نخواهیم داد در حالی که ایران از ابتدا مخالفت خود را با حضور در چنین ائتلافی اعلام کرده بود.
حضرت آیت الله خامنه‌ای تاکید کردند: آمریکایی‌ها قبلاً نیز با سر و صدای فراوان و با حضور چندین کشور، یک ائتلاف بر ضد سوریه تشکیل دادند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند و در مورد عراق نیز وضعیت به همین‌گونه خواهد بود.
ایشان با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها قصد اقدام جدی بر ضد داعش ندارند، افزودند: خود آمریکایی‌ها و حتی خود داعشی‌ها به خوبی می‌دانند حرکتی که در عراق، کمر داعش را شکست، اقدام آمریکا نبود، بلکه اقدام نیروهای مردمی و ارتش عراق بود که مبارزه با داعش را به خوبی فرا گرفته بودند و ضربات جدی به آن وارد کردند.
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ضربات نیروهای مردمی و ارتش عراق به داعش ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کردند: واقعیت آن است که آمریکایی‌ها به دنبال بهانه‌ای هستند تا همان کاری را که در پاکستان انجام می‌دهند و با وجود دولت مستقر و ارتش قوی، بدون اجازه وارد خاک این کشور می‌شوند و نقاط مختلف را بمباران می‌کنند در عراق و سوریه انجام دهند.
ایشان تاکید کردند: آمریکایی‌ها بدانند که اگر چنین کاری را انجام دهند، همان مشکلاتی که در ده سال گذشته بر سر راهشان در عراق به وجود آمد، بار دیگر به وجود خواهد آمد.
رهبر انقلاب اسلامی در پایان مصاحبه خود گفتند: به هر حال در این چند روز، صحبت‌های مقامات آمریکایی یک تفریح بر روی تخت بیمارستان بود.
حضرت آیت الله خامنه‌ای امروز پیش از ترک بیمارستان با حضور در جمع کادر درمانی و پرستاران از نزدیک از آنان تشکر کردند.
رهبر انقلاب اسلامی همچنین پیش از ترک بیمارستان، از آیت الله مهدوی‌کنی رییس مجلس خبرگان نیز عیادت کردند

 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 436
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
دو شنبه 17 شهريور 1393

اکونومیست گزارش داد:

تاریخ از شکست سیاست تحریم می‌گوید/ ایران به‌علت تحریم پای میز مذاکره نیامد

اکونومیست با اشاره به این که از ۳۱ تحریم وضع‌شده علیه کشورهای مختلف طی سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۲ تنها یک تحریم موفق بوده است، در مورد اثربخشی تحریم‌ها بر ایران ابراز تردید کرد و نوشت: تصمیم ایران برای مذاکره به‌دلیلی غیر از تحریم بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از تسنیم، نشریه اقتصادی اکونومیست طی گزارشی نوشت: تاریخ تحریم‌های اقتصادی علیه کشورهای مختلف به هیچ وجه درخشان نیست.

این گزارش در بحث تحریم ایران نوشت: «ترکیبی از تحریم‌های مالی، نفتی و کشتیرانی از سوی آمریکا علیه ایران اعمال شده است و سیاست تحریم آمریکا در مورد ایران سیاستی موفق دانسته می‌شود البته بیشتر توسط خود آمریکایی‌ها. اما تصمیم ایران برای آغاز مذاکرات هسته‌ای شاید با توجه به ملاحظات داخلی بوده است از جمله فشارهای اجتماعی برای تغییر و این فشارها قبل از تحمیل تحریم‌ها علیه این کشور در حال شکل‌گیری بود».

اکونومیست به‌عنوان نشانه دیگری از شکست سیاست تحریم ایران نوشت: «به‌علاوه ایران در مذاکرات عقب گرد اندکی داشته است و لفاظی‌هایش اخیراً سخت شده است».

این گزارش با بررسی تحریم‌های وضع‌شده از سوی قدرت‌های بزرگ در سازمان ملل علیه کشورهای مختلف طی سال های 2000 تا 2012 اعلام کرد در این مدت 13 کشور در 31 مقطع هدف تحریم‌های سازمان ملل قرار گرفته‌اند.

گزارش اکونومیست از سیاست تحریم های کشورها
اکونومیست میزان اثربخشی تحریم‌ها در این دوره را مورد ارزیابی قرار داده و نمره‌ای از 1 تا 5 به هر تحریم داده است. نمره 1 به تحریمی داده شده است که اثربخشی حداقلی و ناچیزی داشته و تحریمی که کاملاً موفق بوده و اثربخشی حداکثری داشته است نمره 5 را به دست آورده است.

ایران طی این مدت در 4 مقطع توسط سازمان ملل هدف تحریم قرار گرفته است؛ یک بار در سال 2006،  یک بار در سال 2007، یک بار در سال  2008 و یک بار نیز در سال 2009.

اکونومیست به سه تحریم نخست نمره 3 و به تحریم وضع‌شده در سال 2009 نمره 2 داده است که نشان می‌دهد کمتر از 50 درصد اهداف تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران محقق شده است.

کشورهای دیگری که طی این مدت هدف تحریم‌ها قرار گرفته‌اند عبارتند از: اتیوپی، سیرالئون، لیبریا، سومالی، عراق، کنگو، ساحل عاج، سودان، لبنان، کره شمالی، لیبی و گینه بیسائو.

بر اساس این گزارش از 31 تحریم وضع‌شده علیه این کشورها در فاصله سال های 2000 تا 2012 تنها یک تحریم به‌طور کامل به اهداف خود رسیده و آن تحریم وضع‌شده علیه لیبریا در سال 2005 بوده است.

تحریم وضع‌شده علیه سیرالئون در سال 2000 نیز تاحدودی موفق بوده و نمره 4 را به دست آورده است.

میان 31 تحریم وضع‌شده علیه کشورهای مختلف 5 تحریم نیز نمره 1 را به دست آورده‌اند و به‌عبارتی تأثیری حداقلی داشته‌اند. یازده تحریم نیز نمره 2 و 13 تحریم نمره 3 از نظر نیل به اهداف خود را به دست آورده‌اند.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
دو شنبه 17 شهريور 1393

تحلیل CNN از ژنرال افسانه ای ایران

منظور سی ان ان از رسانه های انگلیس، بی بی سی است که ادعا کرده بود، آیت الله خامنه ای مجوز همکاری ایران و مشخصا نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با نیروهای آمریکایی را صادر کرده است. ادعایی که بلافاصله از سوی ایران تکذیب شد.

شبکه آمریکایی سی ان ان با پخش گزارشی درباره سردار قاسم سلیمانی، از نگرانی های روزافزون دولت آمریکا از قدرت، نفوذ و هوش سرشار این سردار ایرانی در کشورهای عراق، لبنان و سوریه پرده برداشت. 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این گزارش، با تأکید بر حضور موثر سردار سلیمانی در نبرد مردم و دولت عراق علیه داعش در شهر مقاوم آمرلی، آن را نتیجه استراتژی های کلان نظام جمهوری اسلامی ایران دانسته است.

 

رسانه های آمریکا محاصره شهر آمرلی عراق در روزهای اخیر را نتیجه ابتکار عمل ایران می دانند و ارتش آمریکا را به ضعف راهبردی در این رویداد متهم می کنند.

 

در این گزارش تناقض آمیز، شبکه تلویزیونی سی ان ان ادعا کرد: «بر اساس یافته های رسانه های انگلیس (!؟)،  طبق  جمهوری اسلامی ایران بر اساس استراتژی های کلان خود و برای مقابله با تهدیدات داعش، با آمریکا درخاورمیانه همکاری می کند.»

 

منظور سی ان ان از رسانه های انگلیس، بی بی سی است که ادعا کرده بود، آیت الله خامنه ای مجوز همکاری ایران و مشخصا نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با نیروهای آمریکایی را صادر کرده است. ادعایی که بلافاصله از سوی ایران تکذیب شد.

 

این در حالیست که به گفته ماریاهارف سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا، هیچگونه همکاری و تبادل اطلاعاتی بین ایران و آمریکا وجود ندارد و آمریکا بارها به بهانه های مختلف، بر این گفته ها تاکید کرده است. ضمن اینکه مقامات ایرانی نیز گزارش بی بی سی در این باره را انکار کرده اند.

 

این شبکه در ادامه به دلیل عدم توانایی در ارائه سندی برای اثبات این ادعا، تنها از طریق یک سئوال اشتیاق خود را برای باورپذیر کردن موضوع همکاری ایران و آمریکا در عراق نشان می دهد؛ گزارشگر از مخاطب می پرسد، «اما اگر چنین همکاری وجود داشته باشد، اعضای همکاری کننده علیه داعش، چه کسانی هستند؟»

 

پاتریک کلاوسون مدیر موسسه تحقیقاتی موسسه سیاست های خاورنزدیک واشنگتن می گوید؛ سلیمانی ظاهرا فردی آرام است؛ اما او در سازماندهی نیروهایش علیه خشونت طلب ترین اوباش و اراذلی که جمهوری اسلامی ایران را نیز تهدید می کند، عملکرد فوق العاده ای داشته است.

 

سردار سلیمانی

 

در ادامه این گزارش سی ان ان تصاویری که گروه موسوم به مقاومت دیجیتال، در فضای اینترنت منتشر کرده اند را نشان می دهد. در این عکس مشاهده می شود که سردار سلیمانی در اطراف شهر آمرلی در هنگام محاصره این شهر حضور داشته است.

 

سی ان ان در این گزارش با استیصال کاملا آشکاری بیان کرد که نمی تواند به صورت مستقل، اصالت این تصاویر را تایید کند. قاسم سلیمانی یکی از عجیب ترین افرادی است که آمریکا تا حالا سروکار داشته است.

 

ایران و آمریکا از نظر نفرت از داعش اتفاق نظر دارند اما باوجود این، ایران و آمریکا اختلاف هایی دارند که سبب می شود این دو نتوانند با هم کار کنند. به گفته فیلیپ ماد، ازجمله مصادیق این اختلاف این است که آمریکا می خواهد بشار اسد رئیس جمهور سوریه برود؛ اما ایران از حامیان دیرینه بشار اسد بوده است و آمریکا می خواهد دولت فراگیرتری در عراق شکل بگیرد، اما ایران ترجیح می دهد دولت اسلامی در عراق در مسند قدرت باشد.

 

نکته دیگری که باید به آن توجه داشت حوزه دسترسی خطرناک قاسم سلیمانی در مناطقی فراتر از خاورمیانه است.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
دو شنبه 17 شهريور 1393

*******************

*******************


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 383
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
دو شنبه 17 شهريور 1393

کاربرد ماهواره در خارج :
متخصصین و دانشمندان خارج از کشور در جهت رشد و پیشرفت علم و تکنولوژی و دست یافتن به اطلاعات و کمک به ملت ها و مردم در بسیاری از زمینه ها اقدام به پرتاب ماهواره به فضا می نمایند.
نتیجه استفاده از ماهواره در خارج از کشور:
رشد و شکوفایی دانش،
کسب اطلاعات جدید،
تبادل سریع اطلاعات،
آگاهی از تهدیدات طبیعی
و ...
کاربرد ماهواره در ایران :
مردمی که ادعای روشنفکری و به قول خودشان به روز بودن می کنند برای بالا بردن سطح دانش و آگاهی خودشان اقدام به نصب ماهواره می نمایند تا از شبکه های بسیار جذاب آن کمال استفاده را ببرند.
نتیجه استفاده از ماهواره در ایران:
از بین رفتن بنیان خانواده ها،
رفتار های پر خطر،
فقر فرهنگی،
فساد اخلاقی
و ...
پ.ن : بعد می‌آیند داد میزنند چرا ما عقب افتاده هستیم؛

اول بنشینند فکر کنند چه کسی باعث عقب افتادگی شده...


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 324
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
دو شنبه 17 شهريور 1393

حضور دسته واکنش سریع پایگاه شهدای باروق در رزمایش


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , عکس , ,
:: بازدید از این مطلب : 1575
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
دو شنبه 17 شهريور 1393

امام خمینی(ره):پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد. امام خمینی(ره):ملی گرایی اساس بدبختی مسلمین است. امام خامنه ای:امروز اولویت اصلی کشور مقابله با جنگ نرم است.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
دو شنبه 17 شهريور 1393

 

دشمنان میگن حرف های بالا ادعایی بیش نیست اما حرف های رهبرمون با سند ومدرکه، تازه ما در گذشته هم ثابت کردیم ،اگه یادشون نمیاد ما خودمون یادشون میندازیم:

پیروزی ملت در برابر طاغوت..... (شهیدانی همچون مطهری ها ومدرس ها  دادیم)

هشت سال دفاع مقدس.....(شهیدانی همچون چمران ، همت  ،زین الدین ، خرازی و..... دادیم)

فتنه دی ماه سال 1388..... 

خب حالا حرف کی ادعاست ؟؟؟؟؟ حرف رهبر من یا اوباما که تصمیم به حمله گرفت و یک هفته جار زد،هوار کشید میخوام حمله کنم به سوریه اما در آخر کشید عقب ....!!!!  آی جوون ایرانی میدونی چرا اوباما عقب کشید؟؟؟ یه وقت فکر نکنی بخاطر کنگره جنگ به تاخیر افتاد،نه .... بخاطر ترس از کسانی مثل:

آره همین سرلشکر سلیمانی ،فرمانده سپاه قدس ..... وقتی اسمش میاد چهار ستون بدن دشمن به لرزه در میاد......

تازه حاج قاسم برای دشمنان پیغامی هم فرستاد:

هر چتربازی که قرار است از هواپیما هلی برن شود هر تفنگداری که قرار است از ناوها پیدا شود هر کماندویی که قرار است از نفربر پیدا شود یادش باشد که قبلا تابوتش را سفارش داده باشد شامات (سوریه)همان خط قرمز انقلاب اسلامی است همان جایی که می تواند معراج ما و گورستان شما باشد

اینم از نسل جوان ونوجوان ما که با روحیه جهاد و ایثار و شهادت رشد میکنند...

 

در آخر فقط به دشمنان ایران و مسلمانان می خوام بگم:

 هر کس که به این سلسله ی  پاک جفا کرد

 

بد کرد و نفهمید وغلط کرد وخطا کرد

 

دیدی که یزید از ستم و کینه چه ها کرد

 

آخر به درک رفت و به روحش شرر افتاد

 

با آل علی هر که در افتاد ور افتاد


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
دو شنبه 17 شهريور 1393

نترس درد ندارد

به نام اول بی ابتدا و آخر بی انتها

سردار حاج قاسم سلیمانی در مراسم چهلمین روز درگذشت مادر شهیدان حسین و اصغر ایرلو که با عنوان سنگ صبور برگزار شد، در بیان مصداق و مثال عینی درباره قدرت ایدئولوژی مبتنی بر وحی خاطره‌‌ای گفت که بغض گلویش خود و حاضرین در مراسم را گرفت و به احتمال زیاد این خاطره از شهید عزالدین باشد:

«نوجوان 17 ساله ای که اخیراً(در سوریه) شهید شد، به مادرش می‌گوید، با توجه به خوابی که دیده‌ام این آخرین ناهاری است که باهم می‌خوریم، مادر اجاره تعریف خواب را نمی‌دهد. برای دوستانش اینگونه تعریف کرده بود. 2 شب است که خواب می‌بینم که روی سینه‌ام نشسته‌اند تا سرم از تنم جدا کنند، فریاد می‌زنم و آنوقت است که امام حسین(ع) می‌آید و می‌گوید، نترس درد، ندارد ... را هم بریدند، درد نداشت.» 

یاحسین


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 351
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
دو شنبه 17 شهريور 1393

به این عکسها توجه کنید ........

 

 

 

طبق گفته عکاس این عکس ها این شیرماده پس از شکار آهو و شروع به خوردن آن متوجه می شود که شکارش باردار بوده است.بلافاصله از خوردن شکار دست بر میدارد و سعی می کند بچه را به شکم مادر برگرداند.پس از نا امید شدن از تلاش و اطمینان از مرگ بچه آهو، آن را آرام با دهانش بر میدارد و در کنار جسد مادرش می خواباند.

طبق گفته عکاس او مدتی کنار آهو و بچه اش می نشیند و نظاره گر آنها می شود و سپس کمی آنطرف تر دراز کشیده و استراحت می کند.

عکاس در ادامه می گوید که حدود سه ساعت از خوابیدن شیر گذشت و ساکت بودن و بی حرکتی آن او را به شک انداخته بود تا اینکه دل را به دریا زد و به سمت شیر رفت.

با رسیدن به شیر متوجه میشود که او مدتهاست در اثر فشار روحی سکته کرده و مرده است!!!            

.

.

.

ننگ بر رژیم کودک کش اسراییل ...
.
.
.اولئكَ كَالانعام ، بَل هُم أضلّ...
"هستند کسانی که از چهارپایان پست ترن"


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
دو شنبه 17 شهريور 1393

مسلمانی ک صدای اذان رامیشنود ونماز را ادا نمیکند         پدرمن

مسلمانی ک اضافه خرجی میکند                                 برادر من

مسلمانی ک از امام پیشتر ب رکوع میرود                       پسرمن

خانم مسلمان ک با امدن مهمان اعصاب خرابی میکند         مادرمن

مسلمانی ک بدون گفتن بسم الله شروع بغذا خوردن میکند  اولادمن

مسلمانی ک این حرفهارا ب دیگران برساند                 دشمن من

مسلمانی ک خاموش بنشیند وب کسی چیزی نگوید        

 دوست من است

حالا شما مرا دوست میدارید یا دشمن؟


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
دو شنبه 17 شهريور 1393

شیطان به رسول خدا (ص)گفت:

من طاقت دیدن 6 خصلت در آدمها را ندارم!

1)وقتی بهم میرسند سلام میکنند.

2)با هم مصافحه میکنند.

3)برای هر کاری ان شاالله میگویند.

4)ازگناه استغفار میکنند.

5)ابتدای هر کاری بسم الله میگویند.

6)تا نام حضرت محمد(ص) را میشنوند صلوات میفرستند.

آیا میدانید!

هنگامیکه میخواهید این پست را باز نشرکنید شیطان چ تلاشی 

میکند تا از آن جلوگیری کند؟؟

اگه میخوای شیطون رو رنج بدی یا علی(ع)بازنشر کن!!!


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
دو شنبه 17 شهريور 1393

 

 


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , عکس , ,
:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
دو شنبه 17 شهريور 1393

اسنودن فاش کرد:

طرح‌های مخفیانه‌ جاسوسی اقتصادی از ایران

ادوارد اسنودن، افشاگر برنامه‌های جاسوسی آژانس امنیت ملی آمریکا در اسنادی که افشا کرده از طرح‌های آمریکا برای جاسوسی اقتصادی و صنعتی از برخی کشورها از جمله ایران خبر داده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر از تسنیم، افشاگر آمریکایی از طرح‌‌های آمریکا برای جاسوسی اقتصادی و صنعتی از ایران خبر داده است.

پایگاه خبری ایترسپت که به انعکاس اخبار مربوط به انتشار اسناد ادوارد اسنودن اختصاص یافته با انتشار اسنادی فاش کرده دولت آمریکا طرح‌هایی مخفیانه برای جاسوسی از کشورهایی مانند چین، روسیه، هند و ایران دارد که اقتدار آمریکا را به چالش می‌کشند.
ادوارد اسنودن
دولت آمریکا در سال گذشته بارها تأکید کرده بود که اقدام به جاسوسی اقتصادی و صنعتی از کشورهای دیگر نمی‌کند، اما بعدا اسنودن افشا کرد آژانس امنیت ملی این کشور از شرکت‌های بزرگ نفتی برزیل، نشست‌های اقتصادی، سامانه‌های بانکی، صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی جاسوسی کرده است. پس از این افشاگری‌ها بود که آمریکا تغییر موضع داده و اعلاه کرد دولت جاسوسی‌های اقتصادی انجام می‌دهد اما هرگز این کار را به نفع شرکت‌های آمریکایی انجام نمی‌دهد.

اما سندی مربوط به سال 2009 که ادوارد اسنودن از دفتر «جیمز کلاپر»، مدیر مرکز اطلاعات ملی آمریکا افشا کرده نشان می‌دهد دولت آمریکا این اقدام را هم انجام داده است. در این سند، مجموعه‌ای از سناریوهای محتمل که آمریکا تا سال 2025 از طرف «کشورهای چین، روسیه، ایران و هند که برتری آمریکا را به چالش می‌کشند» پیش‌بینی شده است.

در این سند پیشنهاد شده آمریکا برای حل این مشکل به تلاش هایی «چند وجهی و نظام‌مند برای گردآوری اطلاعات اختصاصی از طریق عملیات مخفیانه (روش‌های فیزیکی و سایبری) و ضد اطلاعاتی» متوسل شود. به نوشته اینترسپت، این سند، به طور خاص پیشنهاد می‌کند تا آمریکا به مراکز مخفیانه‌ ابداعات کشورها از قبیل مراکز تحقیقات و توسعه نفوذ کند.


سنند افشا شده اسنودن درباره جاسوسی امریکا از ایران
 

برخی از برنامه‌ریزی‌های مطرح شده در این سند مربوط به برتری آمریکا در عرصه خارجی در عرصه «پایش» (SURVEILLANCE) مربوط می‌شود اما برخی دیگر به وضوح به استفاده از جاسوسی‌های سایبری برای تقویت مزیت رقابتی شرکت‌های آمریکایی در مصاف با شرکت‌های خارجی مربوط می‌شوند.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
شنبه 15 شهريور 1393

 نگرانی آمریکا از قطب قدرت در حال ظهور

«میت رامنی»، سیاستمدار کهنه کار و وابسته به حزب جمهوریخواه آمریکا طی یادداشت منتشره در روزنامه آمریکایی «واشنگتن پست» نوشت: با ظهور ایران نباید از توان نظامی آمریکا کاسته شود.


 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «میت رامنی» سیاستمدار و نامزد انتخابات سابق آمریکا طی یادداشتی خواهان لزوم بازنگری سیاسیون این کشور در بودجه و توان نظامی آمریکا برای مقابله قدرت هایی چون روسیه، چین و ایران شد.
وی تاکید کرد آمریکا باید به تقویت نظامی خود مبادرت کند زیرا با تهاجم روسیه به اوکراین، قلدری های چین و مسئله هسته ای ایران که همگی تهدید علیه آمریکا محسوب می شوند ولی واشنگتن در این برهه از توان نظامی خود کاسته است.

رامنی در بخشی دیگر از یادداشت خود نوشته است: یک نظریه وجود دارد که جهان چند قطبی بهتر از یک ایالات متحده قدرتمند است. باید گفت اگر این قطب ها کشورهایی چون استرالیا، کانادا، فرانسه و انگلیس باشند که قانع کننده است. اما قطب های در حال ظهور چون ایران، روسیه و چین نگران کننده هستند و پیدایش آن ها منجر به به هم خوردن توازن در جهان خواهد شد.

رامنی در ادامه نوشت: برخی می گویند که آمریکا باید از تقویت نظامی خود در جهان دست برداشته و از خاورمیانه خارج شود و بحث ایران مجهز به سلاح هسته ای را بپذیرد و اجازه دهد تا چین و روسیه در تعامل با متحدان و کشورهای همسایه شان آزاد باشند اما من معتقدم که نباید گذاشت چنین اتفاقی بیافتد. تاریخ قرن بیستم به ما موارد خوبی را آموخت.

برخی دیگر می گویند که نیروی نظامی ما از هر کشوری دیگر در جهان قدرتمند است و دلیلشان افزایش بودجه دفاعی آمریکا است اما این قیاس بی پایه است زیرا چین و روسیه بودجه دفاعی خود را واقعی اعلام نمی کنند. همچنین زرادخانه هسته ای روسیه به طور قابل توجهی عظیم تر از آمریکا است و طی 6 سال بعد چین بر توان ناوگان دریایی خود خواهد افزود. این کشور هم اکنون نیز نیروی نظامی بیشتری دارد.

در انتهای این یادداشت آمده است:ما نباید از بودجه دفاعی خود کاسته و در این مسیر هزینه نکنیم. در این برهه سیاستمداران منتخب مردم  باید تصمیم تاریخی بگیرند زیرا آزادی و امنیت در توازن هستند. شاید آن ها تسلیم شده و بگذارند بدنه نظامی توخالی آمریکا ادامه پیدا کند یا اینکه با احترام گذاشتن به تعهد قانونی خود آمریکا را حفظ می کنند.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
شنبه 15 شهريور 1393

حضرت امام رضا علیه السلام شب جمعه یازدهم ذى القعده در سال ۱۴۸ هجرى در مدینه طیّبه به دنیا آمد، پدر بزرگوار آن حضرت امام هفتم موسى بن جعفر علیه السلام بود و مادر آن حضرت خانمى بود به نام امّ البنین یا تکتم یا نجمه که هر سه اسم در تاریخ آمده است.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , عکس , مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
جمعه 14 شهريور 1393


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , عکس , ,
:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
جمعه 14 شهريور 1393

آیا می دانید جمهوری اسلامی ایران در میان هشت《8》 کشور هسته‌ای جهان قرار دارد
آیا می دانید جمهوری اسلامی ایران، جز هشت《8》 کشور دارای قدرت تولید مستقل موشک‌هایی⇯ با برد بیش از 2000کیلومتر (شهاب3، فادر، سجیل و...) قراردارد
آیا می دانید جمهوری اسلامی ایران نهمین 《9》کشور در تولید علوم پیشرفته نانو ' می‌باشد.
آیا می دانید جمهوری اسلامی ایران با ده برابر سرعت متوسط رشد علمی در دنیا، دارای رتبه نخست 《1》 سرعت رشد علم و تکنولوژی در جهان می‌باشد.
جمهوری اسلامی ایران دارای رتبه دوم 《2》جهانی در کشت سلول‌های بنیادین می‌باشد

جمهوری اسلامی ایران، هفتمین 《7》قدرت برتر دریایی جهان با توان طراحی و ساخت کشتی‌های اقیانوس‌پیمامی‌باشد ❦
آیامی دانید جمهوری اسلامی ایران، دارای رتبه نخست 《1》جهانی در ریشه‌کن کردن بیماری‌های ₪ مختلف واگیردار (فلج اطفال، سل، هپاتیت، سرخک و...) است ❦
جمهوری اسلامی ایران با دستیابی به فناوری ساخت زیردریایی‌های مدرن به رتبه پنجم《5》 قدرت زیرسطحی جهان دست یافت
جمهوری اسلامی ایران در سال 2011 رتبه هفدهم《17》 تولید علم در جهان را کسب نموده است.
✔ این درحالی است که رتبه ایران ده سال قبل 50ام بوده است ❦
✾جمهوری اسلامی ایران سومین 《3》کشور با توان طراحی و ساخت انواع سد در جهان می‌باشد

 


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , فرهنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
جمعه 14 شهريور 1393


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , عکس , مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
چهار شنبه 12 شهريور 1393


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , عکس , مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
چهار شنبه 12 شهريور 1393

 


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
چهار شنبه 12 شهريور 1393


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
چهار شنبه 12 شهريور 1393

حکم حکومتی آمریکا به آل سعود و آل ثانی

آمریکا به عربستان سعودی و قطر دستور داده است اختلافاتشان را کنار بگذارند و روی مسئله استفاده از گروه های تروریستی برای نابودی سوریه تمرکز کنند.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 511
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 11 شهريور 1393


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 453
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 11 شهريور 1393


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , عکس , ,
:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 11 شهريور 1393

برخی عوامل شادمانی

برخی عوامل شادمانى در احادیث1
1. خرد
2. باورهاى دينى (الف - ايمان ، ب - اعتماد كردن به فضل خدا)
3. كارهاى شايسته و اخلاق پسنديده
الف - رفتارهاى شايسته
ب - حُسن نيت
ج - خوش خُلقى
د - خوش گمانى به خدا
ه - خدمت به مردم
و - سازگارى و مدارا
ز - انس با نيكان
ح - شوخى
ط - قناعت
ى - دورانديشى
ك - پاك دامنى
ل - چشم پوشى
م - پرهيز از كينه ورزى
ن - رازپوشى
س - ديدار برادران
ع - و اين چند صفت ( وفاداری، رعایت حقوق، پایداری در برابر دشواری ها، افطاری دادن روزه دار، تهجد در آخر شب و..) [1]


:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 405
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 11 شهريور 1393

 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 607
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 11 شهريور 1393


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 11 شهريور 1393


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , عکس , ,
:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 11 شهريور 1393

پشت بام خانه های شهر پر از بشقابهای خالی است

این یعنی ما خیلی گدای فرهنگی داریم

خدایا رزق حلالی برسان تا

این بشقابهای گدایی جمع شوند....


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 11 شهريور 1393

فیسبوک : آخرین بازدید ؛ 10 دقیقه قبل

 

پلاس : آخرین بازدید ؛ 8 دقیقه قبل

 

ویچت : آخرین بازدید ؛ 12 دقیقه قبل

 

وایبر : آخرین بازدید ؛ 14 دقیقه قبل

 

قرآن : آخرین بازدید ؛

 

"رمضان سال گذشته"

 

اَلَم یَانِ لِلَذینَ اَمَنُوا اَن تَخشَعَ قُلوبُهُم لِذِکرِ اللَه

 

آیا هنوز وقت آن نرسیده است که دل های مومنان برای خدا خشوع کند؟!

 


گاهی می بینم و می گذرم ...

 

بگذار فکر کنند نمی فهمم ...


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 11 شهريور 1393

 از زیباترین جملاتی که شنیدم:

 

رفتم به غرب اسلام را دیدم ولی مسلمان ندیدم.

برگشتم به شرق مسلمان دیدم اما اسلام ندیدم.

 

سید جمال الدین اسد آبادی

 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 413
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 11 شهريور 1393

وزیرامورخارجه در بروکسل:

«می توانیم موضوع هسته ای را به موقع حل کنیم»

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در نشست خبری مشترک با وزیرامورخارجه بلژیک گفت: جمهوری اسلامی ایران به پیشرفت در روند مذاکره های هسته ای متعهد است.

محمدجواد ظریف، دوشنبه شب، پس از دیدار با مقامات اتحادیه اروپا در بروکسل، پایتخت بلژیک، و در نشست مشترک خبری با دیدیه ریندرز، وزیر امور خارجه این کشور، گفت: همه کشورهای منطقه برای مقابله با گروهک تروریستی داعش می بایست همکاری کنند.

ظریف در بروکسل/93/06/11

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ما امروز گفتگوهای خوبی با ایشان (کاترین اشتون، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) داشتیم.

وی افزود: البته، اشکالاتی در روند پیشرفت وجود دارد. رفتاری که برخی کشورها از جمله آمریکا با اعمال تحریم های تازه نشان داده اند ، بی شک نشانه کمتر مثبتی برای پیشرفت بود. با این حال ما به پیشرفت پایبند هستیم.

ظریف در بروکسل/93/06/11

ظریف گفت: من پس از گفتگوهایی که با خانم اشتون داشتم، کاملا خوش بین شده ام که ما می توانیم به واقع، این موضوع را «به موقع» حل کنیم.

ظریف در بروکسل/93/06/11

وی تصریح کرد: این امر، به عزم سیاسی نیاز دارد؛ به آگاهی کامل از ضرورت رسیدگی (همه جانبه) به این موضوع ها، صرف نظر از نیازهای صرفِ داخلی، نیاز دارد.

ظریف تاکید کرد: نیاز داریم همه کشورهای منطقه در کنار هم قرار گیرند تا ابهام ها در خصوص دستیابی به نتایج کوتاه مدت در قبال حضور تروریست ها (در عراق) و با نگاهی بلندمدت، با توجه به منافعشان در زمینه مقابله با این سازمان های تروریستی برطرف گردد. همچنین در تامین کمک برای سیاستمداران عراقی و تشکیلات سیاسی برای سرعت دادن به روند تشکیل دولتی فراگیر که نماینده همه مردم عراق باشد، به همکاری نیاز داریم.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 11 شهريور 1393

گاردین : غرب در حال همکاری با رژیم‌های حامی تروریسم به ویژه قطر و عربستان

روزنامه انگلیسی گاردین با اذعان به شکست برنامه به اصطلاح مبارزه با تروریسم در سال های گذشته، تصریح کرد، غرب در حال همکاری با رژیم‌ های حامی تروریسم در دنیا است.

بگادین در مقاله ( دوشنبه93/6/10) نوشت: جنگ ضد تروریسم از سیزده سال گذشته آغاز شد، ولی هیچ انسان عاقلی نتایج فعالیت ها در این مدت را موفقیت آمیز نمی داند. در این مدت علاوه بر تعرض به آزادی‌های اجتماعی در همه مناطق دنیا، دخالت های نظامی نه تنها موفق نبود، بلکه فاجعه آمیز بود.

گاردین نتایج مبارزه با تروریسم در سال های گذشته را زیر سؤال برد و افزود: بیشتر انگلیسی‌ها اکنون احساس می‌کنند که کشورشان نسبت به گذشته ناامن‌تر شده است و عناصر افراطی در حال خرابکاری در سوریه و عراق هستند، و لیبی نیز قربانی باندهای افراطی شده است.

این روزنامه نوشت : شکست جنگ با تروریسم مشکلاتی داشته است و بعد از افزایش سطح هشدار در انگلیس به وضع «خطر» و پیشنهاد قوانینی برای مبارزه با تروریسم، باید سیزده سال فاجعه بار گذشته را مرور کنیم.

گاردین تصریح کرد: حلقه‌ ای مفقود شده در این بین وجود دارد که همان روابط غرب با رژیم‌های استبدادی در خاورمیانه است که نقش خباثت باری را در شدت گرفتن تروریسم و افراط گرایی بازی کرد.

این روزنامه انگلیسی افزود: غرب با این رژیم‌ها که برخی از آن ها «وحشی» هستند، روابط نظامی، اقتصادی و دیپلماتیک دارد؛ درحالی که هیچ نشانه‌ای از حمایت مالی مستقیم قطر از گروه داعش وجود ندارد، بدون شک بعضی از اعضای داخل دولت قطر در حال اجرای چنین کاری هستند.

گاردین تصریح کرد: بر اساس سند محرمانه‌ که هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا آن را امضا و سایت ویکیلیکس نیز آن را منتشر کرده است، قطر بدترین کارنامه را در همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم با آمریکا داشته است.

این روزنامه افزود: انگلیس کشور استبدادی قطر را تسلیح می‌کند و میلیون ها پوند سلاح و تجهیزات نظامی به این کشور می‌فروشد.

گاردین در پایان فاش کرد: عربستان سعودی 100 میلیون دلار برای حمایت از برنامه مبارزه با تروریسم کمک کرد، ولی بر اساس یادداشت های درز کرده کلینتون، عربستان سعودی بزرگترین حامی گروه‌های تروریستی در دنیا است.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 443
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
شنبه 8 شهريور 1393

آهو از كجا فهميد
بايد از تو يارى خواست؟
از پناه تو بايد
سايه اى بهارى خواست؟
آهو از كجا فهميد
با تو مى شود آرام؟
با نگاه تو آهو
پيش پاى تو شد رام
تو به مهربان بودن
شهره در زمين بودى 
مهربان فراوان بود
مهربان ترين بودى 
مى دهى نجات از مرگ
آهوى فرارى را
مى كنى جدا از او
ترس و بيقرارى را

سلام دوستان خوب و مهربونم

ياران همراه حقيقي ومجازي

دربهشت رضوي 

دعاگويتان  هستم

ان شاالله

شما هم دعام كنيد زيارتم با معرفت. باشد

 

 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 462
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
شنبه 8 شهريور 1393

 

niniweblog.com

 

 

 

اَللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ

 

صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ

 

وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِداً وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً

 

حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَكَ طَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً.

niniweblog.com


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 489
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
شنبه 8 شهريور 1393

به احترام غم مادرت بیا مهدی(عج)
به قدر عمر کم مادرت بیا مهدی(عج)
به چادری که شده پرچم عزاداری
به پرچم علم مادرت بیا مهدی(عج)
.
.
.
مهدی(عج) جان بیا...


 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
شنبه 8 شهريور 1393

 

هر گاه عبدی گناه می کند قطعه ای از زمین که در آن محل این گناه

را انجام داده است از خدا اجازه می خواهد بنده را در کام خود فرو ببرد

و آن سقفی که روی سر آنهاست از سقف بناها یا آسمان

از خدا اذن می طلبد که بر سر آنان خراب شود اما

خدا میگوید:
دست از بنده من بردارید و به او مهلت بدهید شما او را خلق نکرده اید 
اگر او را خلق کرده بودید به او رحم میکردید.(حدیث قدسی)


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 485
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
شنبه 8 شهريور 1393

امام زمان این روز ها خیلی غریبه من بچه شیعه هیچ کاری براش نکردم جز اینکه فقط درد رو درداش گذاشتم خون به دل مهدی فاطمه کردیم مهدی فاطمه 1140 سال تنهاست  منتظر فقط فقط 313 نفر

به هر کدوم از ما بگن چقدر امام زمانتو دوست داری بدون معطلی میگیم خیلی اما وقتبی خوب رفتارمون نگاه میکنیم میبینیم هیچی میگیم امام زمان رو دوست داریم ولی اهنگ گوش میدیم میگیم امام زمان رو دوست داریم ول با نامحرم رابطه داریم میگیم امام زمان رو دوست داریم ولی حجابمونو رعایت نمییکنیم میگیم و میگیم ولی کو عمل من خودمو میگم

هیچ کار نکردم دستم جلو اامام زمانم خالیه  حتی نتونستم دلشو شاد کنم به جاش انگارر دل امامو خون کردم انقدر تنهاش گذاشتم  که حتی نمیتونم بگم شیعه علیم...

سرم جلو مادرش زهرا پایین روم سیاه که که کاری برای عزیزش نکردم فقط میگیم منتظریم ولی هیچ کدوم منتظر نیستیم ما حتی حاضر نیستیم به خاطرش از یکی از این کارا دست بکشیم

خدایا دستم خالیه  هیچی ندارم برای خوشی خودم دل مهدی فاطمه رو میشکنم ولی مهدی فاطمه با اینکه این همه داریم خون به دلش میکنیم باز ما رو دوست داره  وای وای ما چه میکنیم

 

آقا جان  فقط میتونم بگم شرمندتم  .....

یه کلیپ از غریبی امام زمان

http://www.aparat.com/v/4jd3u


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 459
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
شنبه 8 شهريور 1393
دوستان یه مطلب بسیار بسیار مهم..... .


جدیدا شلوار هایی با همت وهابیت عربستان سعودی ملعون!!!!وارد ایران شده بنام SP که وقتی برعکسش میکنی میشه علی!!!!

منظورش اینه ما بر خلاف علی هستیم..!!!!


با انتشار این مطلب از خرید این کالا جلوگیری نمایید

:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 4 شهريور 1393

تحلیل جالب کوارتز از "هرمس" ساقط شده در ایران

نشریه کوارتز نوشت: ایران با بهره گیری از فناوری پهپادهای سرنگون شده در خاک خود برنامه ساخت هواپیماهای بدون سرنشین خود را ارتقاء داده است. ایران در سالهای اخیر چند پهپاد خارجی، از جمله هواپیمای RQ۱۷۰ آمریکایی را در آسمان خود سرنگون کرده است.

این نشریه در مقاله ای افزود: رسانه های ایران روز شنبه گزارش دادند سپاه پاسداران این کشور یک هواپیمای بدون سرنشین اسرائیلی را در نزدیکی مرکز غنی سازی نطنز سرنگون کرده است. این هواپیما ظاهراً  یک پهپاد رادارگریز جاسوسی دوربرد بوده است.

تحلیل نشریه کوارتز درباره پهپاد ساقط شده در ایران

این نشریه افزود: حسن دهقان وزیر دفاع ایران گفته است که سرنگونی این هواپیما در نزدیکی مرکز نطنز که شانزده هزار سانتریفوژ دارد،  ثابت می کند که این کشور به هر گونه تهاجم «پاسخ کوبنده» می دهد.ارتش اسرائیل طبق معمول در این باره توضیحی نداده است.

دسترسی ایران به فناوری سنگین داخل این پهپاد احتمالاً موجب نگرانی شدید تل آویو خواهد شد.پهپادهای ایرانی که در اختیار حزب الله و حماس قرار گرفته است، اسرائیل را به شدت نگران کرده است.اگر ایران بتواند به حسگرهای پیچیده و ضروری برای تعیین دقت ماموریت این هواپیماها دست یابد، این امکان وجود دارد که مدل دوربرد این هواپیما را که به اسرائیل خواهد رسید، بسازد.

ایران در سالهای اخیر چندین پهپاد خارجی را از جمله هواپیمای آر کیو صدو هفتاد آمریکایی را در آسمان خود سرنگون کرده است.

پهپادها به بخشی مهم در زرادخانه نظامی ایران در سالهای اخیر تبدیل شده اند.نوامبر گذشته ، تهران پهپاد  شاهد صد و بیست و نه خود را رونمایی کرد.

دیوید سینسیوتی  موسس سایت هوانوردی به کوارتز گفت که ایران در شبیه سازی فناوری این پهپادهای سرنگون شده با مهارت عمل کرده است. به گفته او ایران هم اکنون یک برنامه کوچک اما قوی پهپادهای داخلی دارد.

وی گفت: ایران با دسترسی به فناوری خارجی که به علت تحریم ها محدود شده است، چندین پهپاد بومی ساخته  است.برخی از این پهپادها شبیه مدل اسرائیلی هرمس هستند و برخی دیگر شبیه مدل های آمریکایی اند.صنعت پهپادهای بومی ایران  هم اکنون به متحدان این کشور نیز صادر می شود.پهپادهای ایرانی در سوریه ، ونزوئلا  و نوار غزه رصد شده اند.


:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 335
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 4 شهريور 1393

ای حسرت جان و تنم

برای رهبری

با صدای میثم مطیعی

 


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 4 شهريور 1393

آهنگ گله گرگ

مربوط به جنگ غزه وداعش

از حامد زمانی


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 494
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 4 شهريور 1393

آهنگ غزه

از محسن تاجیک


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 4 شهريور 1393

آهنگ

میکشیم

از حامد زمانی


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , ,
:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 4 شهريور 1393

" یاد شهدا "

 

چه کنیم که کم از شهدا یاد می کنیم؟

اگر عاشق شهدای کشورمان هستید جواب این سوال را در نظرات همین مطلب بنویسید...

لطیفه ای که بیشتر یک تلنگر است حتما بخوانید .


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 4 شهريور 1393

بنا بر نظرسنجی صورت‌گرفته از سوی شبکه فاکس‌نیوز ۵۳ درصد از مردم در مقابل ۳۵ درصد به کارنامه سیاست خارجی اوباما نمره منفی داده‌اند.

خبرگزاری فارس: ۵۳درصد از شهروندان آمریکا به سیاست‌خارجی اوباما نمره منفی دادند

:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 486
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 4 شهريور 1393

الله


:: موضوعات مرتبط: عکس , مذهبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ پایگاه بسیج شهدای باروق و آدرس paygahshohada.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.