«ناگفته‌ های هسته‌ای ایران و فتنه ۸۸» در کتاب بانو
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 428
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 10
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 120
:: بازدید ماه : 615
:: بازدید سال : 2233
:: بازدید کلی : 61512
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 20 خرداد 1393

«ناگفته‌ های هسته‌ای ایران و فتنه ۸۸» در کتاب بانو

 

 

بانوی اول پیشین آمریکا و وزیر امور خارجه سابق این کشور، قصد دارد کتاب خود را که بخش‌های مهمی از آن، به ناگفته‌ هایی از جنجال ساختگی درباره فعالیت های هسته‌ای ایران، و همچینن فتنه ۸۸ در ایران مربوط می شود، در نیویورک رونمایی کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «هیلاری کلینتون»، وزیر امور خارجه سابق آمریکا که به مناسبت انتشار کتاب جدید خود با نام «انتخاب های دشوار»، سفر به شهرهای مختلف آمریکا را آغاز کرده، درصدد است امروز، سه شنبه، 10 ژوئن (20 خرداد) در نیویورک به معرفی این کتاب و امضای آن برای علاقه مندان بپردازد.


برابر این گزارش، محتوای کتاب «انتخاب‌های دشوار» کلینتون، درباره مسائل مختلف سیاست خارجی آمریکا و همچنین نوع برخورد آمریکا با برنامه هسته‌ای ایران است.


گزارش روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌ پست» نیز نوشت، کلینتون در کتاب خود به سیر تحولات در روابط آمریکا و ایران در طول 20 سال گذشته می پردازد، رویکرد محتاطانه دولت بیل کلینتون (همسر وی)، دوران غیرسازنده «محور شرارت» (اشاره به دوران ریاست جمهوری جرج بوش که ایران را به همراه عراق و کره شمالی، بخشی از محور شرارت خواند) و آغاز یک نزدیکی بی سر و صدا در دوره اول ریاست جمهوری باراک اوباما، وقتی که خود وزیر خارجه آمریکا بود از جمله مواردی است که کلینتون در کتاب خود به آن اشاره کرده است.


صدای آمریکا گزارش داد، فصل هجدهم کتاب کلینتون تحت عنوان «ایران: تحریم‌ها و اسرار» به طور کامل به موارد مختلفی از جمله تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل علیه ایران در سال 2010، پرداخته شده است.


گزارش‌ها حاکی از آن است که کلینتون در این بخش به ملاقات حساس خود با وزیر امور خارجه چین که موجب تصویب آن قطعنامه شد اشاره می کند و در ادامه ی آن به این موضوع می پردازد که تحریم‌ها، به همراه ایجاد یک کانال ارتباطی سری از طریق سلطان عمان، این امکان را به ایالات متحده داد تا مذاکرات جدی را با ایران آغاز کند.


در بخش دیگری از این کتاب نیز به جنبش فتنه (جنبش سبز) اشاره کرده و ابراز تأسف کرده است که چرا آمریکا در سال 2009 از این جنبش در ایران حمایت نکرد.

 




:: بازدید از این مطلب : 484
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ پایگاه بسیج شهدای باروق و آدرس paygahshohada.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.