بگذارید به عراق حمله کنیم/داعش ما را می کشد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 428
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 107
:: بازدید هفته : 108
:: بازدید ماه : 603
:: بازدید سال : 2221
:: بازدید کلی : 61500
نویسنده : hadi mahmoodnejad
چهار شنبه 29 بهمن 1393

اوباما:

بگذارید به عراق حمله کنیم/داعش ما را می کشد

رئیس جمهوری آمریکا، بار دیگر درخواست خودرا به نمایندگان کنگره برای صدور مجوز به منظور اقدام نظامی مستقیم در خاک عراق مطرح کرد. وی در یادداشتی مدعی شد، تهدیدات افزایش یافته است. رهبران گروه هایی مانند داعش کمر به قتل ما بسته اند. آنها یک تهدیدند.

باراک اوباما، در یادداشتی خطاب به نمایندگان کنگره نوشت: ایالات متحده موفقیت های زیادی در مبارزه با تروریسم بدست آورده است. ما مرکز رهبری القاعده را نابود کرده ایم و از این طریق با توقیت امنیت ملی کشور از تکرار حوادثی مانند 11 سپتامبر جلوگیری می کنیم.

وی در ادامه با ادعای حملات تروریستی علیه آمریکایی ها در نقاط مختلف جهان عنوان کرد: تهدیدات به طور همزمان افزایش یافته است. شاخه وابسته به القاعده در یمن بطور فعالانه علیه ما توطئه می کند. از زمان 11 سپتامبر به بعد، تروریست ها  شهروندان آمریکایی را در خارج از مرزهای ما به قتل می رسانند مانند حملاتی که در بنغازی لیبی انجام شد. اینجا، در داخل آمریکا نیز مردم کشور در مسابقه دوی ماراتن بوستون کشته می شوند.


یادداشت اوباما درباره حمله به عراق در لس آنجلس تایمز
 

رئیس جمهور آمریکا، در بخش دیگری از یادداشت خود نوشت: ما در ماه های اخیر شاهد حملات مرگباری در اتاوا، سیدنی ، پاریس و کپنهاگ بوده ایم. در جای دیگر طالبان پاکستان بیش از 100 دانش آموز و معلم را به قتل می رساند. در سومالی، الشباب نیر حملاتی را در سرتاسر شرق آفریقا به راه انداخته است. بوکوحرام نیز در نیجریه و کشورهای همسایه آن کودکان، زنان و مردان را ربوده و سپس به قتل می رساند.

اوباما در ادامه باز هم مدعی شد که ما به عنوان یک ملت ابتدا باید این مساله را دریابیم که رهبران گروه هایی مانند داعش کمر به قتل ما بسته اند. آنها یک تهدید فوری محسوب می شوند. جهان امروز باید چیز بهترین برای ارائه به جوانان داشته باشد .

 

[اظهارات رئیس جمهور آمریکا درباره داعش و تهدیدات آنها در حالی مطرح می شود که آمریکا بارها و بارها به علت حمایت نظامی و مالی از این گروهک مورد انتقاد قرار گرفته ا ست.]

وی افزود: ما می دانیم که بسیاری از مسلمانان در سراسر آمریکا وحشت زده و ترسان هستند. همه مسلمانان با هر دین و عقیده ای باید با یکدیگر متحد بمانند وهیچکس نباید به دلیل نحوه خداپرستی و دینداری اش مورد هدف قرار بگیرد .

اوباما در حالی این یادداشت را نوشته است که ایالات متحده همچنان درگیر تبعات سنگین دو جنگی است که از سال ها پیش در منطقه غرب آسیا به راه انداخته است.

نمایندگان کنگره معتقدند تکرار تجاوز نظامی به عراق نه تنها بهبودی در وضعیت بحرانی این کشور ایجاد نخواهد کرد بلکه هزینه های هنگفتی را نیز بر دوش دولت آمریکا متحمل می کند.

نخستین بار جورج بوش در سال 2002 میلادی و در دوران ریاست جمهوری خود دستور حمله و اشغال مستقیم عراق را صادر کرد و باراک اوباما نیز از زمان حضور خود در کاخ سفید با پیروی از همان مسیر، به جنگ افروزی و آشوب گری در منطقه مشغول است.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 294
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ پایگاه بسیج شهدای باروق و آدرس paygahshohada.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.