تشکر ویژه یمن از ایران/ارسال ۲۴ تن دارو به یمن/ انتقال مجروحان انفجارهای تروریستی به ایران
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 428
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
نویسنده : hadi mahmoodnejad
دو شنبه 3 فروردين 1394

تشکر ویژه یمن از ایران/ارسال ۲۴ تن دارو به یمن/ انتقال مجروحان انفجارهای تروریستی به ایران

رئیس هیئت پزشکی یمنی با قدردانی از تلاش‌های انسان‌دوستانه جمهوری اسلامی ایران گفت که تهران تاکنون علاوه بر اعزام ۶ پزشک، ۲۴ تن دارو به یمن ارسال کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عبدالوهاب صدر، رئیس هیئت پزشکی یمنی اعزامی به تهران از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد و گفت: جمهوری اسلامی ایران تاکنون 24 تن دارو را به یمن ارسال کرده است و همچنین 6 پزشک ایرانی نیز به‌صورت داوطلبانه به یمن اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به حادثه تروریستی روز جمعه یمن گفت: در این حادثه 140 نفر شهید و 500 نفر مجروح شده‌اند. وی همچنین از بازداشت 5 نفر که درصدد انجام عملیات انتحاری بوده‌اند، خبر داد.

یمن

 صبح امروز دوشنبه 3 فروردین ماه تعداد 52 نفر از مجروحان حادثه تروریستی یمن به ایران آمده و در بیمارستان‌های کشورمان برای مداوا مورد پذیرش قرار گرفتند.

سلیمان حیدری سرپرست تیم داوطلب پزشکی اعزامی به یمن با بیان جزییاتی درباره حادثه رخ داده و فعالیت‌های تیم پزشکی ایرانی در این خصوص گفت: «جمعه گذشته در چند مسجد شهر صنعا یمن، تروریست‌ها اقدام به بمب‌گذاری و عملیات انتحاری کردند که در پی آن تعداد زیادی از نمازگذاران شهید و مجروح شدند.»

ورود مجروحان حادثه تروریستی یمن به ایران/3فروردین94

وی افزود: «به همین منظور کشورهای مختلفی اقدام به کمک رسانی کردند و جمهوری اسلامی نیز در راستای کمک به مستضعفان و ملت‌های انقلابی اقدام به کمک رسانی در این زمینه کرد.»

این عضو هیئت علمی دانشگاه با اشاره به این که گروه‌های داوطلب پزشکی برای اعزام به یمن اعلام آمادگی کردند ضمن اینکه به طرف یمنی اعلام شد که اگر نیاز داشته باشند می‌توانیم بیماران آنها را در ایران مورد مداوا قرار دهیم. پیرو هماهنگی‌های به عمل آمده یک تیم جراحی به یمن اعزام شد و با توجه به وضعیت موجود در آنجا 52 نفر از مجروحان به تهران منتقل شدند.

ورود مجروحان حادثه تروریستی یمن به ایران/3فروردین94

حیدری گفت: «اقدامات درمانی لازم در طول سفر آنان گرفت و تعدادی از بیماران بد حال که تعداد آنها 6 نفر بود مورد اقدامات حیات بخش انجام گرفتند.»

وی با بیان این که مقدار قابل توجهی تجهیزات پزشکی نیز به یمن منتقل شد، تاکید کرد: «اقدامات لازم بلافاصله پس از حادثه از سوی تیم پزشکی ایرانی انجام شد و وزارت خارجه نیز اقدامات لازم را انجام داد.»

حیدری به ارسال 24 تن دارو و تجهیزات پزشکی به یمن اشاره کرد و افزود: «مجروحان حادثه نیز بر اساس انتخاب و صلاحدید وزارت بهداشت یمن به ایران منتقل شدند.»

سرپر ست تیم داوطلب پزشکی ایرانی در خصوص انجام اقدامات درمانی لازم برای مجروحان نیز گفت‌: «آنها جراحت‌های مختلفی دارند که ارتوپدی، جراحی‌های عمومی،‌ جراحی پلاستیک و اورولوژی از جمله نیازمندی‌های این تعداد از مجروحان یمنی می‌باشد.»

وی در پایان تصریح کرد: تیم پزشکی ایرانی شامل 6 نفر بود که همگی آنها با مجروحان یمنی به کشور بازگشتند.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ پایگاه بسیج شهدای باروق و آدرس paygahshohada.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.