بازتاب گسترده سخنان رهبر انقلاب در رسانه های هند و روسیه
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 428
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 110
:: بازدید ماه : 605
:: بازدید سال : 2223
:: بازدید کلی : 61502
نویسنده : hadi mahmoodnejad
دو شنبه 3 فروردين 1394

بازتاب گسترده سخنان رهبر انقلاب در رسانه های هند و روسیه

رسانه های هند و روسیه با بازتاب گسترده بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر امام رضا (ع)، به اشاره معظم له به تاثیرگذار نبودن تحریم های غرب و ایجاد سنگ بنای اقتصاد مستقل و پشت پرده کاهش قیمت نفت اشاره کردند.

 رسانه های صوتی و تصویری و نوشتاری روسیه و هند گزارش دادند: آیت الله خامنه ای در این سخنرانی به مباحثی از جمله تبیین شعار امسال با عنوان دولت و ملت، همدلی و همزبانی؛ مذاکرات هسته ای مبنی بر اینکه در ایران هیچ فردی مخالف حل دیپلماتیک موضوع هسته ای نیست و تحریم ها بی اثر بوده است اشاره کردند.

*زورگویی غرب
شبکه خبری «ان دی تی وی» هند با انعکاس سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی  نوشت :رهبر عالی ایران از زورگویی غرب در مذاکرات اتمی انتقاد و به صراحت اعلام کرد که به امریکا در مذاکرات هسته ای اعتماد ندارد شبکه خبری ان دی تی وی با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران با کشورهای غربی افزود: وزرای خارجه انگلیس - فرانسه - آلمان و امریکا در بیانیه ای مشترک درخصوص مسائل هسته ای اعلام کرده اند که در مذاکرات هسته ای با ایران به پیشرفت قابل توجهی دست یافته اند اما هنوز مسائل مهمی بین ایران و کشور های مذاکره کننده باقی مانده است.


این شبکه خبری با اشاره به بخش های از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مشهد به نقل از ایشان نوشت : چیزی که مردم ایران نمی خواهد زروگویی آمریکاست.


شبکه خبری «ان دی تی وی» به نقل از رهبر معظم انقلاب نوشت: غرب خود می داند که ما به دنبال بمب اتم نیستیم، اما آنها این مسئله را بهانه ای قرار داده اند تا بر مردم ایران فشار بیاورند.


روزنامه انگلیسی زبان «هندو» نیز با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت : آیت اله خامنه ای رهبر عالی ایران اعلام کرد که امریکا تلاش می کند با فریب - مردم را برعلیه حکومت برانگیزاند.


این روزنامه انگلیسی زبان به نقل از رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: امریکا با استفاده از تحریم های اقتصادی قصد دارد که زمینه نارضایتی
مردم از حکومت را فراهم کند.


این روزنامه همچنین نوشت: رهبر عالی قدر ایران اعلام کرده است ایران فقط درباره مسئله هسته ای با آمریکا گفتگو می کند و درباره مسائل منطقه ای تهران هیچ رابطه ای با آمریکا ندارد.


روزنامه «تایمز او ایندیا» دیگر روزنامه هندی نیز با اشاره به رد سخنان اوباما از سوی رهبر عالی قدر ایران درباره اعتمادسازی میان دو ملت پس از توافق هسته ای گفت: ایران درباره مسائل منطقه ای با آمریکا مذاکره نمی کند و در مسائل منطقه ای - اهداف امریکا کاملا با اهداف ایران متفاوت است.

 

روزنامه انگلیسی زبان «هندوستان تایمز» نیز با بازتاب سخنان رهبر معظم انقلاب نوشت :آیت اله خامنه ای هرگونه همکاری با امریکا درباره مسائل منطقه ای را رد و اعلام کرد که مذاکرات با امریکا فقط درباره مسائل هسته ای است.

 
این روزنامه به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشت: مذاکرات با امریکا فقط معطوف به مسائل هسته ای است و نه چیز دیگر؛ در مسائل منطقه ای اهداف آمریکا با اهداف ما تضاد دارد.


روزنامه «هندوستان تایمز» درادامه با اشاره به حمایت رهبر معظم انقلاب از تیم مذاکره کننده نوشت: ایران خواستار رفع تحریم های بین المللی درصورت رسیدن به توافق است و لغو تحریم ها بخشی از توافق نامه و نه نتیجه آن است.


این روزنامه در پایان به نقل از رهبر معظم انقلاب نوشت: رهبر عالی ایران از مردم خواست به صورت متحد از تلاش های دولت حمایت کنند.

*پشت پرده کاهش قیمت نفت
خبرگزاری «روسیا سگودنیا» روز یکشنبه به نقل از رهبر معظم انقلاب اعلام کرد: برخی کشورها بهای نفت را در بازارهای جهانی بیش از دو برابر کاهش دادند، در پشت سر این مسئله فشارهای اقتصادی آمریکا قرار دارد.

بازتاب گسترده سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در رسانه های خارجی
به گزارش رسانه روسی، رهبر معظم انقلاب هدف اصلی توطئه کاهش بهای نفت را فشار اقتصادی بر ایران عنوان کردند تا از این طریق میان مردم و دولت ایران اختلاف بیندازند.


«روسیا سگودنیا» یادآوری کرد حسن روحانی، رئیس جمهوری اسلامی ایران نیز پیش تر کاهش بهای نفت را بر اثر توطئه برخی کشورها عنوان کرده بود.


شبکه تلویزیونی «زویوزدا» (متعلق به وزارت دفاع روسیه) هم با پخش گوشه هایی از سخنرانی مقام معظم رهبری در مشهد در بارگاه حضرت علی بن موسی الرضا(ع) تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی آمریکا را به کارگردانی توطئه سقوط بهای نفت در بازارهای جهانی متهم کرد و از این طریق تلاش می کند تا مردم ایران را از دولت این کشور جدا کند.


در گزارش رسانه روسی همچنین به نقل از رهبر معظم انقلاب گفته شد: غرب با تحمیل تحریم بر ایران به اعتراض مردم علیه دولت امید بسته بود و با همین منظور تحریم ها طراحی شده اند تا ملت ایران از دولت دور شود  اما این تحریم ها تاثیر معکوس داشت و امکان بنای اقتصاد مستقل را برای ایران فراهم کرد.


شبکه خبری «راشا تودی» هم امروز در بخش های خبری خود اظهارات حضرت آیت الله خامنه ای در جمع دهها هزار نفر در مشهد مقدس را منتشر و تاکید کرد: رهبر عالی ایران آمریکا را به برنامه ریزی توطئه کاهش بهای نفت در بازارهای جهانی متهم کرد.


در گزارش گفته شد: آیت الله خامنه ای فشار اقتصادی آمریکا بر برخی کشورها را عامل کاهش دو برابری بهای نفت در بازارهای جهانی عنوان کرد.
 
رسانه روسی با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری یادآوری کرد: سران آمریکا و برخی کشورهای غربی سعی دارند با فشار بر ایران شرایط برای برخورد مردم و دولت این کشور را فراهم کنند.


تارنمای روسی «پرو ندرا» هم امروز در گزارشی نوشت: رهبر انقلاب اسلامی کاهش شدید بهای نفت در سطح جهانی را بر اثر فشار آمریکا بر برخی کشورها دانست.


در این گزارش به نقل از مقام معظم رهبری گفته شد: غرب و آمریکا بر ایران فشارهای اقتصادی شدید وارد می کنند و تلاش دارند از این راه دولت ایران را تضعیف کنند.


تارنمای روسی یادآوری کرد که نشریه آمریکایی the national interest پیش تر از تدابیر واشنگتن برای کاهش بهای نفت در بازارهای جهانی خبر داده بود.


به گزارش رسانه روسی، یکی از اهداف اصلی این اقدام آمریکا فشار بر روسیه بوده، اما واشنگتن هنوز نتوانسته است به این هدف خود دست بیابد.


روزنامه «کامسامولسکایا پراودا»» نیز فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم در بارگاه امام رضا(ع) را منتشر کرد که در آن حضرت آیت الله خامنه ای سیاست های آمریکا علیه ایران را محکوم کردند.


در گزارش این روزنامه همچنین به اظهارات مقام معظم رهبری درباره تحریم های غرب و آمریکا اشاره و گفته شد: تحریم ها بر اراده ملت ایران تاثیری نداشته و مردم همچنان از دولت ایران حمایت می کنند و ایران با وجود دشواری ها و موانع به وجود آمده در مسیر پیشرفت حرکت می کند.


روزنامه روسی تصریح کرد: اوباما در ماه کنونی مارس تحریم ها در قبال ایران را برای یک سال دیگر تمدید کرد و مدعی شد که تهران همچنین امنیت ملی آمریکا را تهدید می کند.


سخنان رهبر معظم انقلاب در چند رسانه دیگر روسی از جمله روزنامه اینترنتی «گازتا رو» و تارنماهای «رگنوم» و «ولادتایم» نیز بازتاب داشت.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ پایگاه بسیج شهدای باروق و آدرس paygahshohada.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.