«جاسوسی اسرائیل از مذاکرات هسته ای/ خشم دولت اوباما»
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 428
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 23
:: باردید دیروز : 107
:: بازدید هفته : 130
:: بازدید ماه : 625
:: بازدید سال : 2243
:: بازدید کلی : 61522
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 4 فروردين 1394

«جروزالم پست» اذعان کرد:

«جاسوسی اسرائیل از مذاکرات هسته ای/ خشم دولت اوباما»

روزنامه صهیونیستی از جاسوسی این رژیم از مذاکرات هسته ای ایران خبر داد و نوشت؛ اقدام اسرائیل به جاسوسی برای جمع آ‌وری اطلاعات با هدف تقویت مخالفت نمایندگان کنگره آمریکا با توافق هسته ای با ایران، مقامات دولت اوباما را خشمگین کرده است.

 روزنامه «جروزالم پست»، چاپ سرزمین های اشغالی فلسطین، از جاسوسی رژیم صهیونیستی از مذاکرات هسته ای آمریکا و ایران خبر داد.

روزنامه جروزالم پست
این روزنامه نوشت، مذاکرات دولت آمریکا با ایران به توافق نزدیک می شود، این در حالی است که مقامات اسرائیلی همچنان بر این باورند که دو طرف درصدد ترتیب دادن توافقی هستند که آن را «یک توافق بد» می دانند.


برابر خبری در این باره که در اختیار روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» قرار گرفته است، رژیم اشغالگر قدس در قالب بخشی از تلاش کابینه  نتانیاهو برای شکل دادن به یک جنبش علنی علیه توافق هسته ای ایران، درباره این مذاکرات جاسوسی کرد.


یک مقام ارشد آمریکایی که از جزئیات این موضوع آگاه بود، به این نشریه گفت: «اینکه آمریکا و اسرائیل درباره یکدیگر جاسوسی کنند، یک مسئله است و اینکه اسرائیل اسرار آمریکا را برباید و از آنها برای تحت تاثیر قراردادن نمایندگان کنگره آمریکا و تضعیف دیپلماسی واشنگتن بهره بگیرد،‌ موضوعی دیگر است.»


برابر اطلاعاتی که وال استریت ژورنال در اختیار دارد، سازمان های جاسوسی آمریکا مکالمه هایی را میان مقامات اسرائیلی رصد کرده اند که در آن به جزئیاتی اشاره می کردند که به زعم آمریکایی ها فقط از طریق جاسوسی از مذاکرات محرمانه با ایران ممکن است به دست آمده باشد.


رژیم صهیونیستی انکار می کند که درباره مذاکرات آمریکا جاسوسی کرده است و تاکید دارد که تلاش هایش معطوف به مقامات ایرانی است.


ماه پیش دولت اوباما مقامات رژیم صهیونیستی را به «تبادل اطلاعات گزینشی» به منظور برانگیختن اعتراض عمومی به مذاکرات ایران متهم کرد.

 

این اظهارات دولت اوباما در همان روزی مطرح شد که روزنامه «نیویورک تایمز» گزارش داد: واشنگتن به همتایان اروپایی خود در 5+1 هشدار داده است زیاد با اسرائیل درباره اطلاعات مذاکرات باز عمل نکنند، «زیرا هر آنچه گفته می شود ممکن است به شکلی گزینشی مورد استفاده قرار گیرد».


اطلاعات وال استریت ژورنال نشان می دهد چطور این اتهامات درباره جاسوسی صهیونیست ها به روابط دولت او با کاخ سفید بار دیگر آسیب می زند.


یک مقام ارشد دولت آمریکا گفت: اسرائیل در صدر طرف هایی است که به شکلی تهاجمی از آمریکا جاسوسی می کنند.


به نوشته این روزنامه، رژیم صهیونیستی از سال 2012 میلادی که آمریکا بی اطلاع رسانی قبلی به تل آویو درباره قصد خود برای مذاکره با ایران این گفتگوها را آغاز کرد، از دولت اوباما خشمگین است.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ پایگاه بسیج شهدای باروق و آدرس paygahshohada.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.