نامه نمایندگان کنگره به اوباما درباره ایران
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 428
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 345
:: بازدید ماه : 462
:: بازدید سال : 2080
:: بازدید کلی : 61359
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 4 فروردين 1394

نامه نمایندگان کنگره به اوباما درباره ایران

شماری از اعضای مجلس نمایندگان آمریکا در نامه ای به باراک اوباما، رئیس جمهور این کشور نگرانی خود را درباره روند پرونده هسته ای ایران مطرح کردند.

ادرویس، رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا ؛  ایلیوت انگل، عضو دمکرات مجلس نمایندگان و از اعضای برجسته این کمیته و سیصد و شصت و پنج نفر دیگر از نمایندگان نامه ای که به امضای اعضای هر دو حزب رسیده است، به رئیس جمهور آمریکا ارسال کردند.

این نامه یک روز بعد از جلسه استماعی ارسال شد که مقامات ارشد وزارت  خارجه و خزانه داری درباره اینکه آیا شیوه ای که اوباما در پیش گرفته است، راه ایران را برای رسیدن به بمب اتمی می بندد یا نه، داشتند.

در نامه ای که برای رئیس جمهور ارسال شده است، نگرانی های مربوط به اندازه برنامه غنی سازی اورانیوم در ایران، همکاری نکردن ایران با بازرسان بین المللی و موضوع نیاز به بازرسی های سخت مطرح شده است.

در این نامه آورده شده است که بازدارندگی های قابل راستی آزمایی در خصوص برنامه اتمی ایران باید دست کم چند دهه برقرار باشد. در این نامه همچنین به نقش بی ثبات کننده ایران در خاورمیانه و سابقه بد حقوق بشری ایران نیز اشاره شده است.

در نامه ای که به رئیس جمهور اوباما ارسال شده است، رویس و همکارانش نوشته اند: آمریکا منافعی طولانی در جلوگیری از رسیدن ایران به توانمندی سلاح های اتمی دارد. در بیست سال گذشته، کنگره تحریم های متعددی را علیه ایران وضع کرده است تا از چنین چیزی جلوگیری کند و در نهایت ایران مجبور شد وارد مذاکرات شود. در صورتی که توافقی با ایران به دست آید، برچیده شدن دائمی تحریم هایی که کنگره وضع کرده است، مستلزم طرحی خواهد بود که به تصویب برسد. در بازنگرنی این توافق کنگره باید متقاعد شود که شروطش برای بسته شدن همه راه ها برای ساخت بمب بسته شده است و این تنها کنگره است که می تواند برچیده شدن دائمی تحریم ها را بررسی کند. حل و فصل بحران اتمی با ایران همچنان برای امنیت ملی ما بسیار اهمیت دارد. در حالی که دولت آمریکا مشغول مذاکره با ایران است، ما نیز آمادگی داریم برای بررسی طولانی مدت بر امنیت ملی آمریکا و متحدانش، هرگونه توافق به دست آمده را ارزیابی کنیم. ما همچنان امیدواریم که راه حل سیاسی بتواند ایران را از رسیدن به سلاح اتمی بازدارد و مایلیم با شما برای رسیدن به چنین هدفی همکاری کنیم.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ پایگاه بسیج شهدای باروق و آدرس paygahshohada.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.