حمایت و قدردانی سپاه از تیم مذاکره کننده
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 428
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 349
:: بازدید ماه : 466
:: بازدید سال : 2084
:: بازدید کلی : 61363
نویسنده : hadi mahmoodnejad
سه شنبه 18 فروردين 1394

سرلشکر جعفری خبر داد:

حمایت و قدردانی سپاه از تیم مذاکره کننده

سرلشگر جعفری با اعلام قدردانی سپاه از تلاش فرزندان ملت ایران در مذاکرات هسته ای گفت: دستگاه دیپلماسی کشور ظرفیت قدرتمند خود و نظام را برای عزت انقلاب اسلامی و کشور به کار گیرد.

سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری در حاشیه همایش فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به برخی از ابهامات مطرح شده پیرامون بیانیه اخیر هسته ای، اظهار کرد: مقاومت ملت ایران در مقابل آمریکا، گزینه های نیرومند ایالات متحده برای تحمیل اراده ی سیاسی به جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد ساخت.

وی افزود: آمریکا که در پی تغییر رفتار سیاسی ایران بود، خود به تغییر رفتار سیاسی تن داد و بر خلاف مشی گذشته ی خود، درمقابل مردم ما، مجبور به فراموش کردن همه ی گزینه های روی میز و جایگزین سازی مسیر دیپلماسی برای حل موضوع هسته ای شد.

سر لشکر جعفری با اشاره به اینکه 'شکوه مقاومت مردم نجیب و آزاده ی ما، رئیس جمهور آمریکا را به پرده برداری از این اعتراف بزرگ تاریخی مجبور ساخت که گزینه ی نظامی و استمرار تحریم ها ایران را قوی تر و مصمم تر خواهد کرد' تصریح کرد: به فضل الهی فرزندان انقلابی ایران اسلامی در نبرد دیپلماتیک خود تا به امروز توانسته اند از حقوق ملت ایران به شایستگی دفاع کنند و ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از تلاش های صادقانه و مجاهدت های سیاسی این عزیزان و ایستادگی روی خطوط قرمز تعیین شده، قدردانی می کنند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: هر چند بی صداقتی و عدم پایبندی آمریکایی ها به تعهدات و عدم اعتماد به آنها، مسیر سختی را برای آینده ی این جهاد دیپلماتیک ترسیم می کند، اما مطمئن هستیم همانگونه که رئیس محترم جمهور و وزیر محترم امور خارجه و اعضای برجسته ی این تیم به صراحت مطرح کردند خط قرمز ما علاوه بر پذیرفتن حق چرخه ی غنی سازی هسته ای و تحقیق و توسعه در این حوزه 'لغو همه ی تحریم های مرتبط' به عنوان نقطه ی مرکزی مطالبات ملت ایران است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه از دستگاه هوشمند و شجاع دیپلماسی کشور انتظار می رود در فرصت تعیین کننده ی پیش رو، حداکثر ظرفیت های قدرتمند خود و مجموعه نظام را برای عزّت انقلاب اسلامی و کشور و نیز لغو همزمان تحریم ها به کار گیرد گفت: ملت بزرگ ایران بر اساس شعار نورانی «دولت و ملت، همدلی و همزبانی» در یک صف واحد، پشتیبان جبهه ی دیپلماتیک هسته ای خود خواهند بود و اجازه نخواهند داد القائات گمراه کننده ی دشمن به ویژه آمریکا در موضوع مذاکرات اخیر از طریق ترجمه غیر واقعی بیانیه مشترک، اعتماد بین دولت و ملت را خدشه دار کند.

توپ طلایی فوتبال



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ پایگاه بسیج شهدای باروق و آدرس paygahshohada.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.