"توانمندی دفاعی ایران معادلات را به‌هم ریخته"
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 428
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 7
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 349
:: بازدید ماه : 466
:: بازدید سال : 2084
:: بازدید کلی : 61363
نویسنده : hadi mahmoodnejad
دو شنبه 6 مرداد 1393

دریادار فدوی:

"توانمندی دفاعی ایران معادلات را به‌هم ریخته"

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آنچه امروز موجب ارتقای قدرت بازدارندگی ما شده است، توانمندی دفاعی، اقدامات مستحکم و پشتوانه‌مندی است که معادلات فکری و ذهنی دشمن را به هم ریخته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دریادار پاسدارعلی فدوی درجمع فرماندهان این نیرو با تاکید بر رصد تحرکات دشمن گفت: به رغم رعایت اصول حفاظت و صیانت از اطلاعات دفاعی، چیزی که قدرت بازدارندگی ایجاد کرده است، توانمندی دفاعی، اقدامات مستحکم و پشتوانه مندی است که معادلات فکری و ذهنی دشمن را به هم ریخته است.
وی با اشاره به جهش‌های صورت گرفته در تولید ادوات و ابزارهای دفاعی و توجه به تاکتیک‌های با رویکرد دفاعی در حوزه امنیتی، تصریح کرد: رشد توانمندی‌های دفاعی ما باید همچنان تابعی از احتمالات، متغیرها و سناریوهای گوناگون باشد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: توجه به مقتضیات زمانی در حوزه دفاع و امنیت و به موازات آن، متعادل‌سازی و متناسب‌سازی توانمندی یک ضرورت و نیاز بدیهی و عقلانی است.
سردار فدوی خاطرنشان کرد: اشراف اطلاعاتی ضامن موفقیت در امر دفاع و صیانت از امنیت است و لذا در هیچ شرایطی نباید خدشه‌ای به جایگاه این مؤلفه وارد شود.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه آنچه مایه هراس دشمن است، اقدامات و تاکتیک‌های قابل محاسبه و قابل پیش‌بینی نیست افزود: ما اگر همه ظرفیت‌ها و قابلیت‌های نهفته در ساختار و توان دفاعی خود را شناسایی، استخراج و در آزمون‌های عملیاتی مورد توجه قرار دهیم، نیروی خلاق، مبتکر، مؤمن، متعهد و پرانگیزه ما می‌تواند از همین ظرفیت چنان بهره‌ای ببرد که بزرگ‌ترین قدرت‌های مدعی را به اعجاب و استیصال وادار سازد.
سردار فدوی شرایط منطقه‌ای را حساس و مهم  توصیف کرد و افزود: ما پاسدار انقلاب اسلامی هستیم و در هر جایگاهی که نیاز انقلاب ایجاب و اقتضا کند، باید آماده اجرای مأموریت باشیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سپاه از بدو پیدایش با بهترین فرزندان این ملت شکل و سازمان پیدا کرده است و امروز نیز مزیت سپاه بهره گیری از همین عناصر زبده، متعهد و از جان گذشته‌ای است که منشأ خدمات و مایه افتخار و عظمت برای انقلاب اسلامی هستند.
وی افزود: سپاه با تکیه بر همه مؤلفه‌های قدرت خود که نیروی انسانی خدامحور و تکلیف‌مدار سرآمد آن است، در شدیدترین مخاطرات و میدان‌های سخت و دشوار آماده انجام خدمت و مأموریت است.




:: موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
نظر سنجی

نظر شما درباره وبلاگ؟

پیوندهای روزانه
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ پایگاه بسیج شهدای باروق و آدرس paygahshohada.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.